En dag En natt En evighet

Gårdagen var sjukt skoj faktiskt och samtidigt skön som fan.
Dagen började med en skön ansiktsbehandling därefter en klockren lunch som bestod av sällskap av min moster och en cesarsallad..
Därefter shoppade vi lite och sen vart det taktil massage så underbart skönt har du varit i helevetet har du kommit till himmelen.
Sedan vart det middag hos moster och paula..
Kom hem prata med baby och sen stack jag in till stan till min kära Natta.
Vi satt på mosebacke och sedan gick vi vidare till Göta Källaren och såg Ken ring Live...
Dansade,hade skoj skönt folk och En öl med Ken Ring.
Tjaffsa med svarttaxi irakier osv ...
Segaste personalen på mc på fridhemsplan.
Bestämmde mig dock för att åka hem till södertälje sova någon timme och sen upp till sthlm .
Har nu suttit hos min frisör Irga på Drottninggatan lyssnat på musik och snackat skit ett himla bra tag.
Väntar på att baby ska sluta jobba och sen ska vi hem till mig och laga mat ...


Miss ya


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0